طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با قیمت مناسب
نوشته شده توسط : اعجاب

پيشرفت بشر و ساخته‌هاي او حتي به سقف كه هميشه در ذهن ما يك سازه ثابت بود هم رحم نكرد و باعث به وچود آمدن تغييراتي در ساخت انواع سقف شد. يكي از اين تغييرات و بهتر است بگوييم اختراعات، ساخت سقف متحرك است كه تحولي در سازه‌ و ساختمان‌ها به وجود آورد. اما اين تغيير زيبايي و برخي مزايا به سبك زندگي و معماري سازه‌ها اضافه كرد.

كاربرد هاي سقف متحرك

در سال‌هاي اخير سقف متحرك تبديل به يك وسيله لوكس، زيبا و البته كارآمد در محل و فضاهاي بازي شده است كه قبل‌تر شايد بلااستفاده بوده، محل‌هايي مانند حياط و يا تراس‌هاي خانه‌ها، فضاهاي باز رستوران‌ها يا كافه‌ها و يا حتي محل‌هاي ورزشي روباز مانند استخرها و زمين‌هاي تنيس. سقف متحرك مي‌تواند توسط يك سازه پارچه‌اي يا يك پوشش جنس پلي كربناتي ساخته شده باشد و همچنين مي‌تواند شفاف و يا كدر و مات باشد.

مطالعه بيشتر: عوامل مهم در طراحي سايبان زمين بازي

امروزه بحث صرفه جويي در انرژي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بشر بوده، پس دست به هر كاري مي‌زند تا اندكي هم شده در اين صرفه جويي موثر باشد. سقف متحرك در اين امر به انسان يك كمك به سزايي كرده است و به عنوان يك عايق مي‌تواند سرما و گرما را مديريت كرده و از هدر رفت انرژي تا جايي كه ممكن است جلوگيري كند.

از مزاياي اين سقف مي‌توان به پوششي كه در برابر بارش برف و باران، تابش مستقيم نور خورشيد و وارد كردن صدمات پوستي به انسان، باد و طوفان‌هاي شديد و ناگهاني و حتي سقوط احتمالي برخي اشيا اشاره كرد.

سقف متحرك برقي (سقف متحرك هوشمند)

همچنين مي‌توان با نصب سيستم كنترل از راه دور با استفاده از ريموت كنترل در هر زماني و از هر فاصله‌اي اقدام به باز و بسته كردن سقف متحرك كرد و مي‌توان با نصب موتورهاي هوشمند و نصب سنسورها و حسگرهاي مخصوص، باز و بسته شدن سقف را طوري برنامه ريزي كرد، كه براي مثال هنگامي كه آفتاب مستقيم به محلي كه سقف روي آن نصب شده تابيده شد، سقف متحرك به صورت اتوماتيك بسته شود و زماني كه خورشيد شروع به غروب كرد سقف خود به خود دوباره باز شود. همچنين مي‌توان با نصب يك سنسور زماني كه به طور ناگهاني آسمان شروع به باريدن مي‌كند، سقف به شكل اتوماتيك بسته شود تا از منطقه زير سقف برقي در برابر خيس شدن و رطوبت جلوگيري كند.

از ديگر عواملي كه به محبوبيت سقف‌هاي برقي افزوده است، قابليت نصب هرگونه لوگو،  عكس و تصويري بر روي سقف است، اين مورد مي‌تواند براي انواع كسب و كار يك مزيت و امتياز باشد و صاحبان مشاغلي مانند رستوران‌ها و كافي شاپ‌ها را بيش از پيش به سمت استفاده از سقف‌هاي متحرك ترغيب كند.

برخي از مزاياي سقف متحرك

  • به منظور جلوگيري از تابش مستقيم نور خورشيد و عدم تابش مستقيم اشعه مضر خورشيد
  • محافظت از منطقه مورد نظر در هنگام بارش برف يا باران
  • قابليت نصب سيستم‌هاي گرمايشي و يا سرمايشي زير سقف برقي
  • قابليت نصب سيستم‌هاي نورپردازي
  • قابليت جلوگيري از ورود گرد و خاك به داخل محل مورد نظر
  • جلوگيري از ديد و يا اشراف احتمالي ساختمان‌هاي مجاور
  • قابليت نصب ريموت كنترل و قابليت باز و بسته كردن از راه دور

طراحي سقف متحرك و استعلام قيمت اجراي سقف متحرك

 

ايران سايبان با تكيه بر سال ها تجربه حضور در عرصه توليد انواع سابيان توانايي توليد انواع سقف متحرك نظر سقف متحرك پارچه اي، سقف متحرك آلومينومي، سقف متحرك هوشمند و سقف متحرك برقي را با قيمت مناسبي داراست. استعلام قيمت سقف متحرك به همراه طراحي و اجراي سقف متحرك متناسب را از همكاران ما در سايبان كاج بخواهيد.

http://sayebankaj.com





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: